معرفی موبایل آموزان :

موبایل آموزان یک موسسه آموزشی با هدف آموزش تعمیرات موبایل می باشد ، این موسسه در سال 1400 توسط آقای محمدرضا تاجیک تاسیس شده و دارای اهداف زیر است :

  • ارتقای سبک آموزشی در تعمیرات موبایل
  • ارائه بروزترین و تخصصی ترین آموزش ها
  • ایجاد تجربه و جسارت برای شروع کار
  • بهره گیری از جدیدترین ابزار و وسایل

در موبایل آموزان تمام مباحث سخت افزاری و نرم افزاری تمامی برندهای گوشی از جمله ، اپل ، سامسونگ ، شیائومی ، هوآوی و …. به صورت کاملا تخصصی به شما آموزش داده خواهد شد .با تمام وجود برای یادگیری شما سعی می کنیم و باور داریم در کنار هم می توانیم به هدفهایمان برسیم .  از این رو سعی کردیم با برنامه ریزی و پلن ریزی های متفاوت طرح های متنوعی برای شما عزیزان در نظر بگیریم تا با هر بودجه ای بتوانید در کلاس ها شرکت کنید و کسب و کار خودتام را شروع کنید .

دوره های موبایل اموزان به شرح زیر است ، برای مشاهده هر دوره کافی است روی تصویر کلیک کنید .

 

 

کیفیت آموزش :

شما که به فکر یادگیری آموزش تعمیرات موبایل هستید ، احتمالا به آموزشگاه های متفاوت سری زدید ، شهریه در آموزشگاه ها قطعا متفاوت است و این مطلب به سبک اموزشی و کیفیت آموزشی آن آموزشگاه ربط دارد ، در موبایل آموزان تمام سعیمان را کردیم تا با بهترین کیفیت آموزشی به شما مطالب را یاد دهیم ، از ابزار و وسایلی استفاده کنیم که به صورت استاندارد مطالب را یاد بگیرید ، از این رو با قاطعیت می گوییم ، بهترین آموزش تعمیرات موبایل را از موبایل آموزان بخواهید .

پشتیبانی

مهم ترین مطلب در هر دوره ای پشتیبانی آن دوره می باشد ، برای همکاری طولانی مدت با شما بی صبرانه منتظریم ، اماده ایم هر سوالی در هر مورد از موراد تدریس شده ( و حتی تدریس نشده ) برایتان پیش آمد ، پاسخ دهیم .مدت زمان پشتیبانی این دوره 10سال می باشد ( بدون شک شما در 2 سال اول تمام فوت و فن های این کار را یاد گرفته اید ) .

مدرک :

بعد از پایان دوره مدرک پایان دوره و مدرک بین المللی از طرف موبایل آموزان به شما اعطلا خواهد شد .

فنی و حرفه ای :

بعد از اتمام دوره از طرف اموزشگاه شما را به فنی و حرفه ای ارجاع خواهیم داد تا با علاوه بر مدرک های یاد شده مدرک فنی و حرفه ای خود را نیز دریافت کنید .

فوت و فن :

تمام فوت و فن های تعمیرات موبایل و راهکارهای افزایش درامد را بدون کم و کاست برای شما بازگو می کنیم . پس زمان را تلف نکنید و از طریق برگه زیر درخواست مشاوره خودتونو ثبت کنید .